Thursday, May 28, 2009

behåret.

i dag faldt jeg over de her billeder af SUSIE inde på hendes blog. hun bærer udvalgte outfits fra afgangskollektionerne fra GRADUATE FASHION WEEK, læs mere om det her. der er virkelig noget talent going on! shizz. og så kan man så tænke på, at det om nogle år måske vil være en af mine veninder, der får lov til at fremvise sit tøj til GFW... der er i hvertfald en dygtig, dygtig en her på skolen som - indtil videre! - allerede er blevet optaget på både London College of Fashion og Central Saint Martin... wow! nå anyway, et af outfits'ne sprang mig særligt i øjnene, nemlig det med hår på skuldrene. hmmm... mon ikke det mindede om et kostume jeg lavede til freakshow temafest på højskolen? hmmm, jo mon ikke! ærgerligt, at det eneste billede jeg kan finde af kjolen (velourkjole fra weekday + akryl paryk... mums) er et, hvor jeg har to nisser eller et eller andet andet shit siddende i håret? tsk...


Holly Russell (Manchester Metropolitan University) - I believe this piece has been photographed on Alice Dellal.  Sure she looks heaps better in it but it does weirdly look like my black hair is running into the shoulders where there are these flowing hair shoulder pads.  The make-up/hair woman had to keep brushing the shoulder pads down to keep it smooth...



(foto: stylebubble.co.uk) 

(foto: facebook)


No comments:

Post a Comment