Sunday, September 6, 2009

den sorte mur.

lige nu er jeg pisse forvirret. jeg er begyndt på DET KONGELIGE KUNST AKADEMIS ARKITEKT SKOLE og er generelt rigtig rigtig glad, omend jeg allerede har fortrudt mit afdelingsvalg. jeg ville gerne på 8'EREN: arkitektur, eksperiment og teknologi, men der var ikke plads, derfor kom jeg på min 2. prioritet ... 11'EREN: arkitektur,design & industriel form. som jeg fortrød, samme aften jeg havde valgt, at jeg satte på som 2. i stedet for 3. prioritet. jeg vil sgu egentlig hellere på 2'EREN: arkitektur, by og bygning! åååh.

men i morgen, mandag, får jeg at vide, om det er muligt for mig at skifte til 2'eren i stedet for 11'eren. hvis ikke, er det egentlig ok - det er en god linje, med fede projekter. men jeg kan bare mærke, jeg hellere vil den andet, selvom jeg er pisse dårlig til at tage beslutninger. da vi mødtes på linjen i fredags for at snakke studietur, sad jeg tilbage med en stor lunken klump i maven, da vi var færdige, det føltes bare forkert! men ok, hvis jeg ikke kan skifte, skal jeg med til PARIS på tirsdag .......... og det er jo heller ikke så dårligt!

jeg glæder mig til at komme i gang, om end det er pissehamrende intimiderende at tænke på kritikkerne... i følge onde tunger, vil alle studerende omkring december gå i 100% SORT SORT SORT tøj fordi vi bliver så deprimerede! arkitekt-sort, á la den sorte mur aka. underviserne på studieafdeling 7's "kælenavn"... puha puha! men når det nu engang sker, at vi rammer den sorte mur, kunne jeg godt tænke mig, at det var i de her sager:


kjole: acne - body,støvler: COS - leggings: carin wester - solbriller: proenza schouler

1 comment:

  1. Wow, lækker og inspirerende blog!

    Tjek evt. min blog ud :)
    snapshots-by-molin.blogspot.com

    ReplyDelete