Sunday, July 19, 2009

stellastellastella...




jeg har disse dage en rimelig fin sag fra STELLA MCCARTNEY liggende på mit skrivebord. en bh, mere bestemt GRACE WAKING, som den så fint hedder. jeg har den liggende, fordi jeg har lovet at sælge den for min ven mark, der har haft den siden et eller andet mode shoot, hvor han var stylist. det er en størrelse 80D, den er død flot med de fineste silkeblonder, og hvis det ikke var fordi, jeg har for store b00bs, havde jeg snuppet den med det samme! tænkte, jeg hellere li' måtte ligge den ud på bloggen, før jeg smider den på trendsales, hvis nu der var nogen der kunne være interesserede...

selvom det lyder af meget med 80D, tror jeg sagtens man kan passe den, selvom man bruger en mindre størrelse, fordi den ikke strækker så meget pga. den er foret med silke og ellers består af 77% silke... bare skriv, så kan vi mødes til en kop et-eller-andet og prøvning. helt uforpligtigende! pris? 600 KR. den har engang kostet 1120 KR i magasin men kan stadig fåes på NET-A-PORTER til €141.08. tryk på linket for flere billeder!


No comments:

Post a Comment